Doprava nad 450€ ZADARMO + Garancia najnižšej ceny na trhu .

Obchodné podmienky

Obchodné podmienky

Základné informácie

Tieto obchodné podmienky sa vzťahujú na zmluvy uzatvorené na diaľku v e-shope www.gastrotovar.sk medzi predávajúcim a kupujúcim podľa Zákona na ochranu spotrebiteľa č. 102/2014 Zb.

Predávajúcim je: APD-Company s. r. o., 07232 Kusín 38, Slovensko IČO: 55488749, DIČ: 2122000441, IČ DPH: SK2122000441, e-mail: info@gastrotovar.sk.

Zákazník nemôže odstúpiť od zmluvy a vrátiť vám tovar či služby bez udania dôvodu v týchto prípadoch:

  • tovar vyhotovený na objednávku či na zákazku (tovar zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa
  • tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa)

Kupujúcim je spotrebiteľ, t.j. fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti zamestnania alebo povolania. Nákup uskutočnený podnikateľským subjektom sa riadi podľa Obchodného zákonníka č. 513/1991 Zb.

Pri predaji výrobku podnikateľovi (IČO) na základe obchodného zákonníka Slovenskej republiky, je poskytovaná zmluvná záruka definovaná týmito záručnými podmienkami. Dĺžka záručnej doby pri zmluvnej záruke je 12 mesiacov. Záručná doba začína plynúť od prevzatia výrobku kupujúcim.

Orgánom dozoru pre ochranu spotrebiteľa je:

  • Slovenská obchodná inšpekcia, poštový priečinok 29, Prievozská 32, 827 99Bratislava 27

Objednávka a uzavretie zmluvy

Odoslanie vyplnenej objednávky kupujúcim sa považuje za návrh na uzavretie zmluvy podľa Občianskeho zákonníka, na základe ponuky predávajúceho v e-shope. K uzavretiu zmluvy dochádza potvrdením objednávky zo strany predávajúceho.

Ceny tovaru

Všetky ceny produktov v e-shope sú konečné, vrátane všetkých daní. Predávajúci je platiteľom DPH. Cena produktu nezahŕňa náklady na doručenie. Tie sú uvedené po vyplnení dodacej adresy výpočtom v nákupnom košíku ešte pred dokončením objednávky, kde kupujúci vidí aj celkovú cenu objednávky vrátane nákladov na dodanie tovaru.

Platba za tovar

Predávajúci akceptuje platbu za objednaný tovar spôsobmi, ktoré sú uvedené na stránke.

Súčasťou objednávky v e-shope je povinnosť kupujúceho zaplatiť cenu predávajúcemu za objednaný tovar.

V prípade omeškania platby po splatnosti faktúry máme právo účtovať penále vo výške 5€/deň s DPH.

– Až do úplného uhradenia faktúry je tovar v našom vlastníctve ( APD-Company s. r. o. Kusín 38 ,072 32 Kusín , IČO: 55488749 , DIČ: 2122000441 ,IČ DPH: SK2122000441
. Čiastkové, neúplné úhrady faktúr sa nepovažujú za splnenie povinnosti uhradiť plnú sumu za tovar.

Dodanie tovaru

Ak nie je dodacia lehota uvedená pri produkte, platí, že predávajúci dodá kupujúcemu tovar v priebehu 3-10 pracovných dní – Záleží na tom, či je tovar na sklade alebo na ceste k nám do skladu.. Ak tovar nie je na expedičnom sklade, môže sa dodanie tovaru omeškať, v tomto prípade Vás budeme kontaktovať emailom alebo telefonicky. V prípade dovolenky je dodacia lehota dlhšia a to v závislosti od dlžky dovolenky´.

Tovar sa považuje za prevzatý kupujúcim okamihom, keď kupujúci alebo ním určená tretia osoba (s výnimkou dopravcu) prevezme všetky časti objednaného tovaru, alebo ak sa

Zákazník je povinný si skontrolovať tovar a oznámiť chýbajúce diely alebo poškodený tovar najneskôr do 14 dní od prevzatia tovaru na našom emaile.

  • Prevádzkovateľ nezodpovedá za oneskorenú dodávku tovaru zavinenú doručovateľom alebo udaním nesprávnej adresy objednávateľa. Objednávateľ je povinný dôkladne skontrolovať tovar pri jeho prevzatí od doručovateľa a potvrdiť svojím podpisom prevzatie tovaru na doklade o prevzatí tovaru. Pokiaľ je zásielka viditeľne poškodená alebo zničená, objednávateľ je povinný bez prevzatia zásielky ihneď kontaktovať prevádzkovateľa. Reklamáciu za prípadné nedodanie tovaru vinou doručovateľa alebo poškodenie tovaru zavinené doručovateľom je nutné v takýchto prípadoch uplatňovať priamo u doručovateľa. Reklamácie mechanického poškodenia tovaru zapríčineného prepravou, prevzatie ktorého bez vád potvrdil objednávateľ doručovateľovi, nebudú prevádzkovateľom uznané ako oprávnené a plnenie z takejto reklamácie nebude objednávateľovi poskytnuté.

a) tovary objednané kupujúcim v jednej objednávke dodávajú oddelene, okamihom prevzatia tovaru, ktorý bol dodaný ako posledný,
b) dodáva tovar pozostávajúci z viacerých dielov alebo kusov, okamihom prevzatia posledného dielu alebo posledného kusu,
c) tovar dodáva opakovane počas vymedzeného obdobia, okamihom prevzatia prvého dodaného tovaru.

Prípadné omeškania spôsobené kuriérskou spoločnosťou, nevieme ovplyvniť (napr. predvianočnom období alebo výnimočnej situácií na strane kuriéra).

Cena poštovného od 10-50 kg = 9€ bez DPH

Cena poštovného nad 50kg= 49 € bez DPH

Vrátenie tovaru – odstúpenie od zmluvy bez udania dôvodu

Kupujúci je oprávnený odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru. Toto právo môže využiť len spotrebiteľ. O vrátení tovaru je spotrebiteľ povinný upovedomiť predajcu. Tovar sa zasiela na adresu, ktorú Vám zadá predajca po oznámení odstúpenia od zmluvy, reklamácie ,..(adresa Kusín 38, 072 32 Kusín – NIE JE adresou na ktorú sa zasiela tovar z dôvodu odstúpenia od zmluvy alebo tovar určený  k reklamácii. V opačnom prípade bude zásielka odmietnutá .

V prípade, že ste spotrebiteľ, máte podľa § 1829 občianskeho zákonníka (zákon č. 89/2012 Zb.) Právo zakúpený tovar vrátiť bez udania dôvodu, a to do 14 kalendárnych dní od dátumu prevzatia tovaru.

V prípade, že nie ste spotrebiteľ, teda tovar nakupujete v rámci svojej obchodnej alebo podnikateľskej činnosti (o čom rozhoduje uvedení IČO na nákupnom doklade / v objednávke), právo na odstúpenie vám nevzniká.

  • Ak ste tovar kupovali ako fyzická osoba, máte nárok na vrátenie.
  • Ak ste tovar kupovali na firmu ( IČO alebo DIČ, IČ DPH), tak vrátenie tovaru nie je možné ani do 14 dní bez udania dôvodu.

 

  • Tovar nesmie byť použitý ani poškodený, ideálne nerozbalený
  • Tovar musí byť s komplet príslušenstvom
  • Tovar musí byť starostlivo zabalený

Adresa pre vrátenie tovaru:

APD-Company s. r. o. – Gastrotovar
Kusín 14
07232 Kusín

Prosíme, uveďte tovar pokiaľ možno do pôvodného stavu, predídete tým možnému zníženiu vrátenej sumy o náklady vynaložené na uvedenie tovaru do pôvodného stavu.

  • tovar nesmie byť použitý ani poškodený, ideálne nerozbalený
  • tovar musí byť s komplet príslušenstvom
  • tovar musí byť starostlivo zabalený

Peniaze za tovar Vám zašleme na Váš bankový účet čo najskôr, najneskôr do 14 dní od dní od odstúpenia od zmluvy, nie však skôr než dôjde k doručenie vráteného tovaru späť na naše reklamačné oddelenie . Náklady na vrátenie tovaru sú v tomto prípade na strane kupujúceho.

Tovar sa považuje za prevzatý kupujúcim okamihom, keď kupujúci alebo ním určená tretia osoba s výnimkou dopravcu prevezme všetky časti objednaného tovaru, alebo ak sa a) tovary objednané kupujúcim v jednej objednávke dodávajú oddelene, okamihom prevzatia tovaru, ktorý bol dodaný ako posledný, b) dodáva tovar pozostávajúci z viacerých dielov alebo kusov, okamihom prevzatia posledného dielu alebo posledného kusu, c) tovar dodáva opakovane počas vymedzeného obdobia, okamihom prevzatia prvého dodaného tovaru.

Kupujúci môže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je dodanie tovaru, aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy.

Kupujúci nemôže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je:

  • predaj tovaru alebo poskytnutie služby, ktorých cena závisí od pohybu cien na finančnom trhu, ktorý predávajúci nemôže ovplyvniť a ku ktorému môže dôjsť počas plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy,
  • predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa,
  • predaj tovaru, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu akosti alebo skaze,
  • predaj tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený
  • predaj tovaru, ktorý môže byť vzhľadom na svoju povahu po dodaní neoddeliteľne zmiešaný s iným tovarom.

Kupujúci môže uplatniť právo na odstúpenie zmluvy v písomnej podobe alebo na inom trvalom nosiči (napr. e-mailom).

Právo na odstúpenie od zmluvy je možné uplatniť odoslaním oznámenia o odstúpení od zmluvy aj v posledný deň 14-dňovej lehoty.

Po doručení oznámenia o odstúpení od zmluvy predávajúci vráti najneskôr do 14 dní kupujúcemu všetky platby, ktoré od neho prijal na základe zmluvy alebo v súvislosti s ňou, vrátane nákladov na dopravu, dodanie a poštovné a iných nákladov a poplatkov. Predávajúci vráti platbu rovnakým spôsobom, ako kupujúci použil pri svojej platbe. Kupujúci sa môže s predávajúcim dohodnúť aj na inom spôsobe vrátenia platby.

Predávajúci nie je povinný uhradiť kupujúcemu dodatočné náklady, ak si kupujúci výslovne zvolil iný spôsob doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia ponúkaný predávajúcim. Dodatočnými nákladmi sa rozumie rozdiel medzi nákladmi na doručenie, ktoré si zvolil kupujúci, a nákladmi na najlacnejší bežný spôsob doručenia ponúkaný predávajúcim.

Pri odstúpení od zmluvy predávajúci nie je povinný vrátiť kupujúcemu platby pred tým, ako mu je tovar doručený alebo kým kupujúci nepreukáže zaslanie tovaru späť predávajúcemu, ibaže predávajúci navrhne, že si tovar vyzdvihne osobne alebo prostredníctvom ním poverenej osoby.

Kupujúci je povinný najneskôr do 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy zaslať tovar späť alebo ho odovzdať predávajúcemu alebo osobe poverenej predávajúcim na prevzatie tovaru. Táto lehota sa považuje za zachovanú, ak bol tovar odovzdaný na prepravu najneskôr v posledný deň lehoty.

Pri odstúpení od zmluvy znáša kupujúci iba náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu alebo osobe poverenej predávajúcim na prevzatie tovaru a aj náklady na vrátenie tovaru, ktorý vzhľadom na jeho povahu nie je možné vrátiť prostredníctvom pošty.

Kupujúci zodpovedá za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru.

Zákazník nemôže odstúpiť od zmluvy a vrátiť vám tovar či služby bez udania dôvodu v týchto prípadoch:
tovar vyhotovený na objednávku či na zákazku (tovar zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa),
  • Pokiaľ zákazníkovi vznikne povinnosť prevziať reklamovaný tovar bez ohľadu na spôsob vybavenia reklamácie od Spoločnosti, alebo ho Spoločnosť v súlade s ustanoveniami Reklamačného poriadku alebo platných právnych predpisov na prevzatie vyzve, je zákazník povinný bez zbytočného odkladu prevziať na základe doručenia prostredníctvom kuriérskej zásielky, ak tak neuskutoční je povinný tovar prevziať najneskôr do 30 dní na mieste skladu spoločnosti a ak tak neurobí, zákazník je povinný dať písomný súhlas na ekologickú likvidáciu reklamovaného tovaru. Týmto súhlasom sa zákazník zbavuje povinnosti prevzatia reklamovaného tovaru, a to na náklady Spoločnosti.
  • V prípade, že zákazník neprevezme reklamovaný tovar v lehote uvedenej v predchádzajúcom bode, je Spoločnosť oprávnená zákazníkovi účtovať za uloženie reklamovaného tovaru paušálnu náhradu za vynaložené náklady vo výške 0,50 EUR za každý, aj začatý deň uloženia. Prípadne reklamovaný tovar v takom prípade Spoločnosť môže zlikvidovať na náklady uložiteľa – zákazníka, ak to všeobecný predpis pripúšťa.

Alternatívne riešenie sporov

Nakupujúci – spotrebiteľ – má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu (e-mailom na info@gastrotovar.sk , ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho spotrebiteľské práva. Ak predávajúci odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len subjekt ARS) podľa zákona 391/2015 Z.z. ARS subjektami sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa §3 zákona 391/2015 Z.z. Zoznam subjektov ARS je možné nájsť na stránke Ministerstva hospodárstva SR www.mhsr.sk. Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z.

Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm.

Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ – fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na diaľku. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 EUR s DPH.

Ochrana osobných údajov

Kupujúci (v prípade ak je fyzická osoba) oznámi predávajúcemu svoje meno, priezvisko, adresu pre doručenie vrátane PSČ, číslo telefónu a e-mailovú adresu.

Kupujúci (v prípade ak je právnická osoba alebo podnikateľ) oznámi predávajúcemu svoje obchodné meno, adresu sídla vrátane PSČ, IČO, DIČ alebo IČ DPH, číslo telefónu a e-mailovú adresu.

Predávajúci pri spracovaní osobných údajov postupuje v zmysle Zákona č. 122/2013 o ochrane osobných údajov a spracúva iba osobné údaje nevyhnutné na uzavretie spotrebiteľskej zmluvy.

Účelom spracovania osobných údajov je ich využitie na plnenie spotrebiteľskej zmluvy, ktorú predávajúci uzatvára s kupujúcim vytvorením objednávky v tomto internetovom obchode.

Kupujúci má právo a možnosť aktualizovať osobné údaje v online režime na web stránke internetového obchodu, v zákazníckej sekcii, po prihlásení.

Osobné údaje môžu byť pre účely plnenia spotrebiteľskej zmluvy poskytnuté tretím stranám – doručovacím spoločnostiam (kuriérom).

Predávajúci môže spracúvať osobné údaje na marketingové účely (napríklad pre odosielanie newslettra alebo e-mailov o novinkách, zľavách, akciách a pod.), a to len so súhlasom kupujúceho. Tento súhlas poskytuje kupujúci dobrovoľne zaškrtnutím príslušného políčka pri registrácii v e-shope a/alebo pri odosielaní objednávky. Pre tento účel predávajúci spracúva nevyhnutné údaje, ktorými sú meno, priezvisko a e-mailovú adresu kupujúceho. Svoj súhlas so spracovaním údajom na marketingové účely môže kupujúci kedykoľvek odvolať napríklad odoslaním správy na e-mailovú adresu predávajúceho so žiadosťou o odhlásenie z newslettra. Osobné údaje využívané na marketingové účely nebudú poskytnuté tretím stranám.

Marketingový informačný systém predávajúceho je registrovaný v Evidencii informačných systémov osobných údajov na Úrade pre ochranu osobných údajov pod číslom 0000000000.

Na základe písomnej žiadosti môže kupujúci od predávajúceho žiadať:

  • potvrdenie, či sú alebo nie sú osobné údaje kupujúceho spracúvané,
  • informácie o spracúvaní osobných údajov
  • zoznam osobných údajov, ktoré sú o kupujúcom predmetom spracúvania,
  • opravu alebo likvidáciu nesprávnych, neúplných alebo neaktuálnych osobných údajov, ktoré sú predmetom spracúvania; likvidáciu osobných údajov, ktorých účel spracúvania sa skončil; ak sú predmetom spracúvania úradné doklady obsahujúce osobné údaje, môže kupujúci požiadať o ich vrátenie; likvidáciu jej osobných údajov, ktoré sú predmetom spracúvania, ak došlo k porušeniu zákona.

Kupujúci môže na základe písomnej žiadosti u predávajúceho namietať voči:

  • spracúvaniu osobných údajov kupujúceho, o ktorých predpokladá, že sú alebo budú spracúvané na účely priameho marketingu bez jej súhlasu, a žiadať ich likvidáciu,
  • využívaniu osobných údajov kupujúceho na účely priameho marketingu v poštovom styku
  • alebo poskytovaniu osobných údajov uvedených na účely priameho marketingu.

Kupujúci pri podozrení, že jej osobné údaje sa neoprávnene spracúvajú, môže podať Úradu na ochranu osobných údajov návrh na začatie konania o ochrane osobných údajov.

S cieľom zabezpečiť riadne fungovanie internetového obchodu môže predávajúci ukladať na zariadení kupujúceho malé dátové súbory – cookies, vďaka ktorým si internetový obchod môže na určitý čas uchovávať údaje o činnosti a nastaveniach (napr. prihlasovacie meno, jazyk, veľkosť písma a pod.). Internetový obchod predávajúceho používa súbory cookies na zapamätanie si používateľských nastavení kupujúceho a pre nevyhnutnú funkcionalitu internetového obchodu. Kupujúci môže všetky súbor cookies uložené v jeho zariadení vymazať a prípadne internetový prehliadač vo svojom zariadení nastaviť tak, aby znemožnil ich ukladanie. V takom prípade bude kupujúci pri opakovanej návšteve internetového obchodu pravdepodobne musieť manuálne upravovať niektoré nastavenia a niektoré služby alebo funkcie internetového obchodu nemusia byť funkčné.

Bazár
  1. Predávajúci môže ponúkať vo svojom obchode aj uzavretie kúpnej zmluvy na bazárový tovar. Bazárovým tovarom sa rozumie tovar rozbalený, tovar s poškodeným obalom alebo vrátený použitý tovar.
  2. Bazárový tovar nie je možné pri reklamácii vymeniť za nový kus.
  3. Na reklamáciu bazárového tovaru sa primerane vzťahujú ustanovenia reklamačného poriadku, pokiaľ nie je v tejto časti uvedené inak.
  4. Bazárový tovar nie je možné reklamovať pre „vadu“ resp. iný dôvod, pre ktorý bol tento tovar predaný v zníženej kúpnej cene.
  5. Záručná lehota pre bazárový tovar je 1 rok.

 

Pripojenie elektrických zariadení

Pokiaľ nie je spotrebič zakončený štandardnou vidlicou na 230 V, musí ho zapojiť odborne spôsobilá osoba (elektrikár s oprávnením). Väčšina výkonných spotrebičov je na 400 V a vyžaduje si 3-fázové pripojenie pomocou 5-žilového kábla. V opačnom prípade zaniká záruka.

Podľa celkového príkonu spotrebiča (ktorý nájdete na štítku spotrebiča) je potrebné zvoliť správnu dimenziu pripojovacieho kábla (prierez jednotlivých vodičov) a správne istenie v rozvádzači (istič – prúdovú ochranu). Každý spotrebič by mal mať v blízkosti stroja, resp. v dosahu obsluhy, takisto predradený bezpečnostný vypínač. Ten slúži okrem bezpečnosti taktiež pre odstavenie stroja pri servise, aby technik nemusel zasahovať do hlavného rozvádzača, ktorý je vo väčšine prípadov neprístupný bežným osobám.

Jednofázový okruh na 230 V je istený 16 A a zodpovedá príkonu 3,3 kW. To znamená, že pokiaľ by ste na klasickú dvojzásuvku (alebo predlžovaciu) napojili viacero zariadení, kde by ich príkonový súčet prekročil 3,3 kW, tak sa môže stať, že vám táto zásuvka bude vyhadzovať istič. To je práve z dôvodu ochrany elektrického vedenia. V opačnom prípade by sa mohlo ľahko stať, že sa kábel bude prehrievať, až môže zhorieť. Preto je dôležité nepreťažovať elektrické vedenie! Prívodný kábel je vhodné opatriť plastovou či kovovou chráničkou pre ochranu pred mechanickým poškodením.

Pripojenie plynových zariadení

Plynové pripojenie musí rovnako ako elektrické spĺňať potrebnú dimenziu pripojovacieho potrubia – a teda laicky hrúbku pripojovacej trúbky a hadice. Plynové potrubie (pevná, žlto označená trubka – rozvod) musí byť zakončený guľovým ventilom v tesnej blízkosti plynového spotrebiča v dosahu obsluhy. Odtiaľ je väčšinou spotrebič pripojený cez flexi hadicu z gumy či nerezového vlnovca. Pripojenie smie realizovať iba osoba s príslušným oprávnením a po každom pripojení musí previesť skúšku tesnosti na únik plynu pomocou špeciálnych meracích prístrojov. V opačnom prípade zaniká záruka.

Pri plynových spotrebičoch je takisto potrebné dodržať konštantný tlak plynu v potrubí a prívod vzduchu potrebný pre samotné horenie. Následne je potrebné zaistiť pomocou vzduchotechniky či vetrania správny odvod spalín a výmenu vzduchu v miestnosti. Nedodržaním týchto podmienok môže dôjsť k nesprávnemu horeniu, výpadkom zariadenia či produkcii jedovatých plynov. Preto vždy nechajte pripojenie na odborníkov!

V určitých prípadoch s ohľadom na veľkosť miestnosti a príkon plynových spotrebičov je nutné riešiť i automatické uzatvorenie prívodu plynu v prípade nefunkčnosti vzduchotechniky (digestoru).

Zmluvná pokuta týkajúca sa kupujúcich podnikateľov
  1. Predávajúci môže udeliť zmluvnú pokutu kupujúcemu – podnikateľovi až do výšky 33% objednávky pokiaľ si tento kupujúci nepreberie svoju zásielku od prepravnej spoločnosti, pri ktorej bola zvolená platba na dobierku.
  2. Predávajúci za porušenie obchodných podmienok vystaví faktúru s 15 dňovou splatnosťou, ktorú odošle doporučene kupujúcemu na jeho uvedenú adresu z objednávky.
  3. V prípade neuhradenia zmluvnej pokuty, kupujúci posunie svoju pohľadávku tretej strane, ktorá túto pohľadávku bude mimosúdnou cestou vymáhať.
  4. Kupujúci zároveň súhlasí so zverejnením svojich osobných údajov, ako aj výšky pohľadávky voči predávajúcemu na internetovej stránke dlžníkov.
  5. V prípade, že pohľadávka bude uhradená, kupujúci sa zaručí, aby bol záznam o pohľadávke kupujúceho z webovej stránky dlžníkov v čo najkratšom čase odstránený.
  6. Odoslaním objednávky s platbou na dobierku kupujúci súhlasí s našimi obchodnými podmienkami a zmluvnou pokutou vo výške 33% objednávky v prípade, že si dobierkovú zásielku nepreberie.

 

V Pavlovce nad Uhom dňa 15.5.2021

 

Reklamačný poriadok

Kontaktný email pre reklamácie: reklamacie.gastrotovar@gmail.com

Reklamácie musia byť podané písomnou formou – reklamačný formulár

Predávajúci zodpovedá za vady, ktoré má tovar pri prevzatí kupujúcim. Pri veciach predávaných za nižšiu cenu nezodpovedá za vadu, pre ktorú bola dojednaná nižšia cena. Ak nejde o veci, ktoré sa rýchlo kazia, alebo o použité veci, zodpovedá predávajúci za vady, ktoré sa vyskytnú po prevzatí veci v záručnej dobe (záruka).

Záručná doba na nový tovar je 24 mesiacov, ktorá plynie od prevzatia tovaru kupujúcim. Záručná doba na použitý tovar je 12 mesiacov. Záručné doba na zhotovenie veci na zákazku je 24 mesiacov. Ak je na predávanej veci, jej obale alebo návode k nej pripojenom vyznačená lehota na použitie, záručná doba neskončí pred uplynutím tejto lehoty. Reklamáciu na veci, ktoré sa rýchlo kazia, musí kupujúci uplatniť najneskôr v deň nasledujúci po kúpe.

Záručná doba pre kupujúceho, ktorý nie je spotrebiteľom, je 24 mesiacov.

Pri predaji výrobku podnikateľovi (IČO) na základe obchodného zákonníka Slovenskej republiky, je poskytovaná zmluvná záruka definovaná týmito záručnými podmienkami. Dĺžka záručnej doby pri zmluvnej záruke je 12 mesiacov. Záručná doba začína plynúť od prevzatia výrobku kupujúcim.

Ak má kúpenú vec uviesť do prevádzky iný podnikateľ než predávajúci, začne záručná doba plynúť až odo dňa uvedenia veci do prevádzky, pokiaľ kupujúci objednal uvedenie do prevádzky najneskôr do troch týždňov od prevzatia veci a riadne a včas poskytol na vykonanie služby potrebnú súčinnosť.

Záručný list sa vystavuje na žiadosť kupujúceho. Na uplatnenie reklamácie postačuje doklad o kúpe.

Ak má tovar vadu, ktorú možno odstrániť, má kupujúci právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. Predávajúci je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť.

Kupujúci môže namiesto odstránenia vady požadovať výmenu veci, alebo ak sa vada týka len súčasti veci, výmenu súčasti, ak tým predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť vady. Predávajúci môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť vadnú vec za bezvadnú, ak to kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti. Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má kupujúci právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú kupujúcemu, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád vec riadne užívať. Ak ide o iné neodstrániteľné vady, má kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny veci.

Práva zo zodpovednosti za vady sa uplatňujú u predávajúceho, na adrese Kusín 14,07232 Kusín. Ak je však v záručnom liste uvedený záručný servis, ktorý je v mieste predávajúceho alebo v mieste pre kupujúceho bližšom, uplatní kupujúci právo na opravu v záručnom servise. Záručný servis je povinný opravu vykonať v lehote najneskôr do 30 dní.

Ak dôjde k výmene, začne plynúť záručná doba znova od prevzatia novej veci. To isté platí, ak dôjde k výmene súčiastky, na ktorú bola poskytnutá záruka.

Za dodržaných podmienok v spôsobe používania zariadenia v súlade s návodom k
obsluhe a v súlade s pokynmi dodávateľa sa poskytuje dohodnutá záručná doba odo dňa
prevzatia zákazníkom ( pokiaľ nie je zmluvne stanovene inak ). Pri servisných opravách je
záručná doba 6 mesiacov na prácu a 6 mesiacov na náhradné diely, ale len na tie diely a
prácu, ktorých sa oprava týkala.

Vybavením reklamácie sa rozumie ukončenie reklamačného konania odovzdaním opraveného výrobku, výmenou výrobku, vrátením kúpnej ceny výrobku, vyplatením primeranej zľavy z ceny výrobku, písomná výzva na prevzatie plnenia alebo jej odôvodnené zamietnutie.

Pri uplatnení reklamácie predávajúci určí spôsob vybavenia reklamácie ihneď alebo v zložitých prípadoch najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, v odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu výrobku alebo služby, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie sa reklamácia vybaví ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr; vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie má kupujúci právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu výrobku za nový výrobok.

Ak kupujúci uplatnil reklamáciu výrobku počas prvých 12 mesiacov od kúpy, môže predávajúci vybaviť reklamáciu zamietnutím len na základe odborného posúdenia; bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia nebude od kupujúceho vyžadovať úhradu nákladov na odborné posúdenie ani iné náklady súvisiace s odborným posúdením. Predávajúci je povinný poskytnúť kupujúcemu kópiu odborného posúdenia odôvodňujúceho zamietnutie reklamácie najneskôr do 14 dní odo dňa vybavenia reklamácie. Ak kupujúci reklamáciu výrobku uplatnil po 12 mesiacoch od kúpy a predávajúci ju zamietol, predávajúci v doklade o vybavení reklamácie uvedie, komu môže kupujúci zaslať výrobok na odborné posúdenie. Ak je výrobok zaslaný na odborné posúdenie určenej osobe, náklady odborného posúdenia, ako aj všetky ostatné s tým súvisiace účelne vynaložené náklady znáša predávajúci bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia. Ak kupujúci odborným posúdením preukáže zodpovednosť predávajúceho za vadu, môže reklamáciu uplatniť znova; počas vykonávania odborného posúdenia záručná doba neplynie. Predávajúci je povinný kupujúcemu uhradiť do 14 dní odo dňa znova uplatnenia reklamácie všetky náklady vynaložené na odborné posúdenie, ako aj všetky s tým súvisiace účelne vynaložené náklady. Znova uplatnenú reklamáciu nemožno zamietnuť.

Predávajúci je povinný pri uplatnení reklamácie vydať kupujúcemu potvrdenie. Ak je reklamácia uplatnená e-mailom, predávajúci je povinný potvrdenie o uplatnení reklamácie doručiť kupujúcemu ihneď; ak nie je možné potvrdenie doručiť ihneď, musí sa doručiť bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie; potvrdenie o uplatnení reklamácie sa nemusí doručovať, ak kupujúci má možnosť preukázať uplatnenie reklamácie iným spôsobom.

V prípade neuznania reklamácie z dôvodu poškodenia zariadenia a nesprávnym používaním zariadenia -kupujúcim ,náklady na servis a opravu znáša kupujúci

Náklady na dopravu tovaru platí predávajúci a to v prípade, že je reklamácia oprávnená. Obchodník je takisto povinný nahradiť najnižšie nutne vynaložené náklady.

  • Pokiaľ zákazníkovi vznikne povinnosť prevziať reklamovaný tovar bez ohľadu na spôsob vybavenia reklamácie od Spoločnosti, alebo ho Spoločnosť v súlade s ustanoveniami Reklamačného poriadku alebo platných právnych predpisov na prevzatie vyzve, je zákazník povinný bez zbytočného odkladu prevziať na základe doručenia prostredníctvom kuriérskej zásielky, ak tak neuskutoční je povinný tovar prevziať najneskôr do 30 dní na mieste skladu spoločnosti a ak tak neurobí, zákazník je povinný dať písomný súhlas na ekologickú likvidáciu reklamovaného tovaru. Týmto súhlasom sa zákazník zbavuje povinnosti prevzatia reklamovaného tovaru, a to na náklady Spoločnosti.
  • V prípade, že zákazník neprevezme reklamovaný tovar v lehote uvedenej v predchádzajúcom bode, je Spoločnosť oprávnená zákazníkovi účtovať za uloženie reklamovaného tovaru paušálnu náhradu za vynaložené náklady vo výške 0,50 EUR za každý, aj začatý deň uloženia. Prípadne reklamovaný tovar v takom prípade Spoločnosť môže zlikvidovať na náklady uložiteľa – zákazníka, ak to všeobecný predpis pripúšťa.

Vrátenie tovaru – odstúpenie od zmluvy bez udania dôvodu

Kupujúci je oprávnený odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru. Toto právo môže využiť len spotrebiteľ. O vrátení tovaru je spotrebiteľ povinný upovedomiť predajcu. Tovar sa zasiela na adresu, ktorú Vám zadá predajca po oznámení odstúpenia od zmluvy, reklamácie ,..(adresa Kusín 38, 072 32 Kusín – NIE JE adresou na ktorú sa zasiela tovar z dôvodu odstúpenia od zmluvy alebo tovar určený  k reklamácii. V opačnom prípade bude zásielka odmietnutá .

V prípade, že ste spotrebiteľ, máte podľa § 1829 občianskeho zákonníka (zákon č. 89/2012 Zb.) Právo zakúpený tovar vrátiť bez udania dôvodu, a to do 14 kalendárnych dní od dátumu prevzatia tovaru.

V prípade, že nie ste spotrebiteľ, teda tovar nakupujete v rámci svojej obchodnej alebo podnikateľskej činnosti (o čom rozhoduje uvedení IČO na nákupnom doklade / v objednávke), právo na odstúpenie vám nevzniká.

  • Ak ste tovar kupovali ako fyzická osoba, máte nárok na vrátenie.
  • Ak ste tovar kupovali na firmu ( IČO alebo DIČ, IČ DPH), tak vrátenie tovaru nie je možné ani do 14 dní bez udania dôvodu.

Adresa pre vrátenie tovaru:

APD-Company s. r. o. – Gastrotovar
Kusín 14
07232 Kusín

Prosíme, uveďte tovar pokiaľ možno do pôvodného stavu, predídete tým možnému zníženiu vrátenej sumy o náklady vynaložené na uvedenie tovaru do pôvodného stavu.

Peniaze za tovar Vám zašleme na Váš bankový účet čo najskôr, najneskôr do 14 dní od dní od odstúpenia od zmluvy, nie však skôr než dôjde k doručenie vráteného tovaru späť na naše reklamačné oddelenie . Náklady na vrátenie tovaru sú v tomto prípade na strane kupujúceho.

Tovar sa považuje za prevzatý kupujúcim okamihom, keď kupujúci alebo ním určená tretia osoba s výnimkou dopravcu prevezme všetky časti objednaného tovaru, alebo ak sa a) tovary objednané kupujúcim v jednej objednávke dodávajú oddelene, okamihom prevzatia tovaru, ktorý bol dodaný ako posledný, b) dodáva tovar pozostávajúci z viacerých dielov alebo kusov, okamihom prevzatia posledného dielu alebo posledného kusu, c) tovar dodáva opakovane počas vymedzeného obdobia, okamihom prevzatia prvého dodaného tovaru.

Kupujúci môže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je dodanie tovaru, aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy.

Kupujúci nemôže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je:

  • predaj tovaru alebo poskytnutie služby, ktorých cena závisí od pohybu cien na finančnom trhu, ktorý predávajúci nemôže ovplyvniť a ku ktorému môže dôjsť počas plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy,
  • predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa,
  • predaj tovaru, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu akosti alebo skaze,
  • predaj tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený
  • predaj tovaru, ktorý môže byť vzhľadom na svoju povahu po dodaní neoddeliteľne zmiešaný s iným tovarom.

Kupujúci môže uplatniť právo na odstúpenie zmluvy v písomnej podobe alebo na inom trvalom nosiči (napr. e-mailom).

Právo na odstúpenie od zmluvy je možné uplatniť odoslaním oznámenia o odstúpení od zmluvy aj v posledný deň 14-dňovej lehoty.

Po doručení oznámenia o odstúpení od zmluvy predávajúci vráti najneskôr do 14 dní kupujúcemu všetky platby, ktoré od neho prijal na základe zmluvy alebo v súvislosti s ňou, vrátane nákladov na dopravu, dodanie a poštovné a iných nákladov a poplatkov. Predávajúci vráti platbu rovnakým spôsobom, ako kupujúci použil pri svojej platbe. Kupujúci sa môže s predávajúcim dohodnúť aj na inom spôsobe vrátenia platby.

Predávajúci nie je povinný uhradiť kupujúcemu dodatočné náklady, ak si kupujúci výslovne zvolil iný spôsob doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia ponúkaný predávajúcim. Dodatočnými nákladmi sa rozumie rozdiel medzi nákladmi na doručenie, ktoré si zvolil kupujúci, a nákladmi na najlacnejší bežný spôsob doručenia ponúkaný predávajúcim.

Náklady na dopravu tovaru platí predávajúci a to v prípade, že je reklamácia oprávnená. Obchodník je takisto povinný nahradiť najnižšie nutne vynaložené náklady.

Pri odstúpení od zmluvy predávajúci nie je povinný vrátiť kupujúcemu platby pred tým, ako mu je tovar doručený alebo kým kupujúci nepreukáže zaslanie tovaru späť predávajúcemu, ibaže predávajúci navrhne, že si tovar vyzdvihne osobne alebo prostredníctvom ním poverenej osoby.

Kupujúci je povinný najneskôr do 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy zaslať tovar späť alebo ho odovzdať predávajúcemu alebo osobe poverenej predávajúcim na prevzatie tovaru. Táto lehota sa považuje za zachovanú, ak bol tovar odovzdaný na prepravu najneskôr v posledný deň lehoty.

Pri odstúpení od zmluvy znáša kupujúci iba náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu alebo osobe poverenej predávajúcim na prevzatie tovaru a aj náklady na vrátenie tovaru, ktorý vzhľadom na jeho povahu nie je možné vrátiť prostredníctvom pošty.

Kupujúci zodpovedá za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru.

Zákazník nemôže odstúpiť od zmluvy a vrátiť vám tovar či služby bez udania dôvodu v týchto prípadoch:
tovar vyhotovený na objednávku či na zákazku (tovar zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa).

 

Reklamačný poriadok – všeobecné ustanovenia
  1. Predávaná vec musí mať požadovanú, prípadne právnymi predpismi ustanovenú akosť, množstvo, mieru alebo hmotnosť a musí byť bez vád, najmä musí zodpovedať záväzným technickým normám.
  2. Predávajúci zodpovedá za vady, ktoré má predaná vec pri jej prevzatí kupujúcim. Pri použitých veciach nezodpovedá predávajúci za vady vzniknuté ich použitím alebo opotrebením. Pri veciach predávaných za nižšiu cenu nezodpovedá predávajúci za vadu, pre ktorú bola dojednaná nižšia cena.
  3. Vlastnícke právo kúpenej veci prechádza na kupujúceho okamihom zaplatenia danej veci.
  4. Nadobudnutím vlastníckeho práva prechádza na kupujúceho nebezpečenstvo náhodnej skazy, zničenia a poškodenia veci.

Lehoty na uplatnenie reklamácie

  1. Všeobecná záručná lehota je šesť mesiacov a začína plynúť odo dňa prevzatia tovaru kupujúcim. Ak je na predávanom tovare, jeho obale alebo návode vyznačená lehota na použitie (expiračná doba), záručná lehota sa neskončí pred uplynutím tejto lehoty.
  2. Ak sa na predávaný tovar vzťahuje záručná lehota dlhšia ako šesť mesiacov je predávajúci povinný vydať kupujúcemu pri predaji záručný list s vyznačením záručnej lehoty. V záručnom liste sú uvedené podmienky a rozsah tejto záruky.
  3. Práva zo zodpovednosti za vady musí kupujúci uplatniť v záručnej lehote, inak tieto práva zanikajú.

Miesto uplatnenia reklamácie

  1. Kupujúci je povinný uplatniť právo zo zodpovednosti za vadu bez zbytočného odkladu po prejavení sa vady u obchodného zástupcu. Ak je tovar naďalej používaný kupujúcim s vadou, následkom čoho je jej neodstrániteľnosť, nebude reklamácia predávajúcim uznaná.
  2. Obchodný zástupca vystaví kupujúcemu reklamačný list, v ktorom uvedie druh tovaru, kedy bol zakúpený, jeho cenu, rozsah vady, dátum vystavenia reklamačného listu a kupujúci svojím podpisom potvrdí odovzdanie reklamovaného tovaru.
  3. Predávajúci prostredníctvom svojho zodpovedného pracovníka do 3 pracovných dní určí, či je vada odstrániteľná alebo neodstrániteľná.

Odstrániteľné vady

  1. Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má kupujúci právo, aby vada bola bezplatne, včas a riadne odstránená a predávajúci je povinný túto vadu bez zbytočného odkladu odstrániť.
  2. Za odstrániteľné vady sa považujú vady tovaru odstránením ktorých neutrpí kvalita a úžitkové vlastnosti tovaru.
  3. V prípade, že predaná vec ešte nebola použitá môže kupujúci požadovať výmenu tovaru. To isté môže kupujúci žiadať vo vzťahu k súčasti veci, ak s vada týka len tejto súčasti.
  4. Predávajúci má možnosť namiesto odstránenia vady vymeniť vadnú vec za bezvadnú.
  5. Ak ide o odstrániteľné vady, avšak kupujúci nemôže vec pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet opráv riadne užívať má kupujúci právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť.
  6. Doba od uplatnenia práva zo zodpovednosti za vady až do doby, keď kupujúci po skončení opravy bol povinný vec prevziať sa do záručnej doby nepočíta. Predávajúci je povinný vydať kupujúcemu potvrdenie o tom, kedy právo uplatnil, ako aj o vykonaní opravy a o dobe jej trvania.

Neodstrániteľné vady

  1. Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má kupujúci právo na výmenu veci alebo má právo od kúpnej zmluvy odstúpiť.
  2. Ak ide o neodstrániteľnú vadu, pri ktorej možno vec používať, má kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny tovar. Pri určovaní výšky primeranej zľavy sa prihliada na charakter vady, stupeň a spôsob opotrebenia veci, dĺžku používania veci a možnosti jeho ďalšieho užívania.

Obchodné podmienky sú platné od 15.5.2021 do odvolania.

Podmienky odovzdania tovaru na reklamačné konanie

Pre začatie reklamácie musí byť výrobok odovzdaný kompletný a čistý. Ak je výrobok znečistený a pre začatie opravy je nutné ho vyčistiť, navrhne predávajúci alebo servisná organizácia kupujúcemu platené vyčistenie.

Reklamácie a vrátenie tovaru

Nenašli ste návod k montáži?
Áno, môže sa to stať, sme len ľudia. Ak sa tak stalo, napíšte nám, my vám ho obratom zašleme poštou alebo emailom. Toto sa vzťahuje iba na nový tovar.

Nenašli ste v zásielke faktúru?
Faktúru Vám zasielame na e-mail spolu s detailom objednávky(nájdete ju v prílohe). V prípade že Vám potvrdzujúci e-mail neprišiel, skontrolujte si zložku SPAM a následne sa nám ozvite. Faktúru Vám obratom pošleme.

Zadali ste chybné fakturačné údaje ?
Zálohovú faktúru generuje systém automaticky systém podľa Vami zadaných údajov, ak ste sa pomýlili a chybné údaje ste našli aj na ostrej faktúre napíšte nám na email: info@gastrotovar.sk

Chýbajú niektoré položky ?
Ak Vám bude čokoľvek chýbať, neváhajte a dajte nám to vedieť.

Dostali ste poškodenú krabicu – tovar?
Ihneď spísať za prítomnosti kuriéra protokol o poškodení.
Aj v prípade, že obal je poškodený a zásielka sa javí v poriadku, rozbaľte ju prosím čo najskôr, aby ste sa presvedčili, že je všetko tak ako má byť. Nezabudnite si celý priebeh zdokumentovať fotografiou (zabalená krabica, po rozbalení a samotný tovar) a následne nás kontaktovať.

Nie ste spokojný s tovarom alebo chcete tovar vymeniť?
Ak nespĺňa tovar Vaše očakávanie, informujte nás o tom! V prípade vrátenia tovaru požadujeme vrátenie len v originálnom obale. Berte prosím na vedomie, že tovar kupovaný “na IČO” resp. u veľkoobchodných klientov vrátenie tovaru nie je možné. V prípade reklamácie je potrebné vyplniť reklamačný formulár , ktorý zašlete na reklamačný email: reklamacie.gastrotovar@gmail.com
Reklamácie musia byť len písomnou formou

Musím sa registrovať, ak chcem u vás nakúpiť tovar?
Nakupovanie v tomto internetovom obchode je možné aj bez registrácie. Stačí po pridaní tovaru do košíka postupovať ďalej k pokladni a pokračujte ďalej podľa inštrukcií.

Zadal som platbu prevodom, ako mám postupovať?
O jednotlivých krokoch budete vždy informovaní inštrukciami počas objednávky. Platba bankovým prevodom je jedným zo štandardných spôsobov platby. Informácie pre platbu obdržíte po skončení objednávky a budú vám tiež zaslané spolu so súhrnom objednávky na email.

 

V Pavlovce nad Uhom dňa 15.5.2021